Välkommen till min nya blogg!

Hejhej!
Mitt namn är Maja som ni kanske förstår med tanke på namnet, hehe. Jag är en 15 årig rolig, glad och lite lugn tjej som lever mitt liv en bit utanför stockholms storstad. Jag går sista året på grundskolan och på fredag faktiskt så får vi reda på det preliminera (?) beskedet på vilken skola vi kommer in på, alltså får vi veta var vi kom in på provvalet :) Jag valde en inriktning som heter Sam media och sökt på några skolor i stockholms området.

Jag är intereserad av att fotografera och det gör jag med min Canon eos 350D och har 2 objektiv, Canon Lens ef 50 mm och en Canon Lens ef 35-80 mm, ett stativ, en väska och en egengjord reflexskärm. Men mitt foto intresse har minskat lite nu men hoppas det kommer upp igen ;) Men ni kommer få se massa foton som jag har tagigt!

Lite om mig då, jag är en glad och sprallig tjej som bor tillsammans med min mamma, pappa och lillebror Emil. Jag är inte så ofta med kompisar men jag tycker att det är väldigt kul de få gånger jag träffar dem, hehe. Jag tränar gruppträningar på ett gym och är en riktig gottegris, haha, jag tränar inte till Beach 2012 eller så utan för att må bra :) Jag älskar godis, glass och mat, haha.

Det var lite om mig och så men om ni vill veta något mer så är det bara ställa frågan i en komentar så svarar jag så fort jag kan. Hoppas ni fortsätter följa mig! ♥

This is me


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0