Estoy en casa

Hallo!
Igår vid 3 satte jag mig på tåget som tog mig hem till stockholm. Resan gick 10 gånger snabbare än vad den brukar göra, jag satte på en film nästan precis när jag satte mig på tåget och då åt jag lite godis och sen var filmenslut när det var ca 1 timme kvar, haha, så då tog jag mackan och drickan jag hade med mig :) När jag kom fram var mamma där och mötte mig och när vi letade efter pappa så kom vi bort från varandra, haha, mamma blev tydligen jätte orolig...
 
Sen åkte vi hem och jag öppnade direkt paketet som låg på mitt skrivbord när jag kom hem :D Såå Lycklig jag var!!! ♥ Vi kom hem vid 7 och centrum stängde 8 så jag cyklade ner i superfart och fixade ett microsim, det gick rättså lätt men pappa sa "Geab" men dem heter ju "The phone house", haha, men jag fick lätt hjälp ;) Sen cyklade jag hem och så åt vi och sen i med simkortet och starta den på riktigt, började med Apple-ID men när jag skulle ladda ner första appen hade jag glömt andvändar namnet, haha, men sen efter ca 1 timma hjälpte pappa och det gick hur bra som helst ;)
 
Imorse vaknade jag 07.30 och åt frukost tillsammans med mamma, emil och hanns kompis och sen höll jag på med min iPhone, packade upp och klädde på mig!! :) Om en stund kommer Världens bästa Emma hit så ska vi bada för nu har solen kommit fram också, hehe. Hoppas ni får en bra dag idag! :D
 
Så, vad har jag gjort hos farmor och farfar då? Jag har bakat, varit i Mora med farmor och Margareta, klippt gräs i regn, målat på glas, ätit kräftor, gjort hallonpaj, plockat hallon, gått ut med vovve, varit med Emma, typ ungefär det, hehe.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0