Good morning!

God morgon sunshines!
Idag är jag uppe med tuppen för vi trodde städerskan skulle komma men det skulle hon inte visade det sig sen, haha. Men lite skönt att bli väckt 08.00 ändå för att vara lite van när skolan börjar ;) Jag har inte bloggat så bra sen vi kom hem, inget alls faktist, men nu ska det bli bättre ;) Vi ska till Dalarna på fredag, jag kanske åker tidigare och sen stannar kvar ett tag men vi får se jag åker tidigast onsdag och kommer hem senast onsdag veckan där på :) Okej nej nu ska jag inte babla mer om mina planer men nu vet ni ifall det blir lite dålig update i helgen! Nu ska jag fortsätta min frulle och sen damsuga och byta sängkläder och sen höra med någon väninna om vi ska göra något :D PUSS & KRAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0