LOL

Nu tänkte jag försöka berätta om gårdagen med min fina Linda :) Vi åkte in till stan vid 1 och gick direkt till biografen och beställde billjetter till LOL. Sen gick vi till Sawabee tror jag den heter och åt lunch, det var jättesvårt att bestämma sig, haha, men vi beställde 6 vårrullar och delade på och som huvudrätt åt jag kyckling med grönsaker och ceshewnötter (?) och Linda åt biff med chilicurry. Båda var jättestarka men supergoda! :) Vi satt där och pratade och åt i typ 2 timmar, så mysigt eftersom vi inte setts på hela sommaren!! ♥ 
 
Sen gick vi runt inne i stan och kollade i affärer och provade kläder i 2 timmar det också för det var så långt kvar innan bion började, hehe. Sen gick vi och köpte godis och dricka och gick till bion. Den var superbra verkligen! Jag viste att den skulle vara bra men den var till och med bättre än vad jag trott :D Lite rolig och jag tror många tonåringar känner igen sig. Den är verkligen värd att se!! ;)
 
Sen åkte vi hem och Linda var upp till sig och hämtade sovgrejer och så kom hon över till mig och så åt vi middag och så fixade vi oss lite, haha, plattade håret, sminkade oss och så, det var väldigt roligt och jag trivdes, hehe, älskar mitt platta långa hår :) Ni ser ju lite i videon här under men ni får bättre bilder sen! Vi såg på Wallander - Jokern och åt godis och chips till 2 på natten, haha, men det var verkligen super mysigt! Vi måste ses oftare och vi har kommit på en bra idé ;)
 
Imorse satte vi larm på 9.00 för Linda ska på spa idag så hon var tvungen att gå hem rättså tidigt men vi han prata lite och ha det trevligt idag på morgonen också, hihi. Hoppas du får det underbart på spat idag, bästavän/syster!♥
Förlåt att maten ser lite slabbig ut men jag glömmde ta kort innan, haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0