Skolstarten - Cybergymnasiet

Idag började jag skolan och nu slutar jag med kategorin "Sommar 2012" och går tillbaka till den gammla kategorin. Jag var super nervös för det var ju ny skola, nya kompisar, nya lärare osv, men det gick bra! ;) Började prata lite med 2 av tjejerna och de verkar väldigt snälla, så det är roligt! Idag skrev vi bara in oss i systemet, fick schema, penna, block och massa viktiga papper + ett SL kort :D Det åkte jag på hem ;) Det gick väldigt bra och jag är nöjd med skolan, klassen och programmet än så länge, hehe, har knapt börjat men ändå :) Schemat är bra, inte så långa dagar, men det blir ju mer att göra hemma då, men det blir nog bra ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0