Went to my new school

Hallå!
Idag satt jag bara hemma och kollade på "Pretty little liars" fram tills typ klockan 3, då var jag själv hemma och det slutade lite läskigt så då gick jag och tog ett mellanmål som lunch :) Efter det bestämmde jag mig för att åka komunalt in till min skola för att se hur man tar sig dit för senast jag åkte komunalt in dit var i vintras och jag kännde att jag ville åka in och se hur man går när jag har all tid i världen istället för att riskera att komma för sent första dagen för att jag inte hittar, haha, och så vet jag hur lång tid det tar nu också ;) Innan jag gick tillbaka till tunnelbanan stannade jag och köpte med mig senaste nummret av FRIDA så nu ska jag lägga mig och läsa den! :) Har ni haft en bra dag?
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0