Blogg.se appen laggar...

Hallå vänner!
Förlåt att jag har uppdaterat så dåligt igår men det blev de där två inläggen + jullåten för att blogg.se appen vägrade fungera, den ville inte öppna sig.. :( Både jag och Linda har så, någon mer än vi? Men jag tänkte uppdatera flera gånger och tänkte ut värsta bra inläggen men så gick det inte för appen ville inte funka, usch vad trist men vi får hoppas på att blogg.se fixar det FORT!! ;)
 
Update: Igår gjorde jag i alla fall lite läxor, köpte godis, kollade på "Scooby Doo 2" med familjen och åt tomtegröt och efterrätt till "Så mycket bättre" :) Imorse vaknade jag 10 men låg kvar i sängen till 11 och kollade instagram (Majja96), haha, standard på helger ;) Åt frukost, panerade min födelsedags-helg nästa helg, woho!! Fyller ju å på 3 advent så om exakt en vecka :D Ska bli super roligt!! Nu ska vi strax dra iväg på adventsfika till några vänner men vi får hoppas att vi hörs senare, hihi ;) Ska ni göra något mysigt idag på advent? 
Ifår i Lindas hiss

Kommentarer
Postat av: Paulina

Jaa just det snart fyller du ju år ju! Grattis i förskott!! :D

**Hehe på worldclass tränar jag! :]

Svar: Sv; Hihi, ja det gör jag!! :DAha, är det bra? Vart ligger det? :)
Maja

2012-12-09 @ 15:44:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0