Julkalendern 2012

Godmorgon! Känner mig lite efter nu när jag inte uppdaterade igår men jag var ju som sagt hos mormor och hade det supermysigt! Igår var vi på julmarknad och fick brända mandlar, mumms! :D Och så bakade vi en citron-kaka en sådan man bara häller i vatten i typ, färdig blandad. Den var jätte god men liite för mycket citronsmak kanske, hehe. Sen på kvällen kom mamma & pappa och så åt vi middag, efterrätt och fika till "Så mycket bättre", haha, vi rullade nästan hem! Idag vaknade jag klockan 9 så jag missade precis julkalenderna så jag tänkte se den på svtplay nu och sen blir det till att gå ut och fota det fina vädret innan det töarbort och så jag kan få en snygg jul-header ;) Idag är det exakt 2 veckor kvar tills jag fyller år, woho!! Nej nu ska jag kolla "Mysteriet på Greveholm" som verkar riktigt bra på det korta man så igår, hehe. Hoppas ni får en fin dag!! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0