Min födelsedags-helg

Nu tänkte jag berätta om min födelsedags-helg, lördagen och söndagen för tjejmiddagen på fredagen har jag redan berättat om, så skrolla bara ner när ni vill läsa det :D 
 
LÖRDAG - Jag gick upp lagom till att kolla på julkalendern för att jag hade en spanskaläxa att göra, jag blev klar vid 11 då pappa kom upp och vi åt frukost. Sen fixade vi här hemma och röjde och fixade oss själva för vid 1 kom kusinerna. Vi pratade och fikade med kakor och två tårtor, jätte gott!! ;) Sen åkte pappa och Emil på innebandy och min farbror följde med och Åsa träffade en kompis. Jag, mamma, Niklas och Ullis blev kvar hemma och hade det trevligt tills de andra kom sen vid 5. Så åt vi chips och drack läsk och klockan 6 åkte vi till O'Learys och åt middag! Det var jätte gott och väldigt roligt, haha, vi barn gjorde massa knasiga saker ;) Sen vi 10 åkte vi hem och sov, hihi.
 
SÖNDAG/ MIN FÖDELSEDAG - Väcktes vid 10 med frukost och presenter på sängen, risifrutti, chebata med philladelphia och skinka på och juice och te, mumms!! Jag fick två paket, en jätte stor påse med massa HARIBO godis i av Emil och ett kort av mamma och pappa där det stod att de betalar mitt körkort :D Jag blev jätte glad för båda!! Sen kollade vi gammla melodifestivalen låtar på min mobil, haha. Jag hoppade in i duschen och vid 3 kom Kalle och Mormor och Leffe. Vi åt middag nästan direkt för mamma skulle iväg och fixa till sin uppvisning. Vid 6 åkte alla utom Kalle och kollade på mammas konstsim-uppvisning, de var super duktiga! ;) Sen åkte vi hem och la oss direkt för alla var så trötta, haha. 
 
Jag hade två, eller egentligen tre med tjejmiddagen, riktigt mysiga födelsedagsfiranden. Tack allihop som kom och ville fira den med mig och tack för alla fina presenter!! :D 
 
Bilder på vad jag fick kommer senare ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0