Sessan är hemma!

Idag åkte vi ut till mormor för att hämta katten men också för att träffa mormor & Leffe ;) Kom ut med ett-färjan och då åt vi lunch och pratade. Maten var jätegod, kyckling m cocosmjölk och pasta och wokgrönsaker, mumms! Sen kollade vi "Tour de ski" där Charlotte Kalla låg bra till först men sedan tappade och gick i mål på typ tionde plats eller något, haha, minns inte :) Mormor hade gjort en tårta som jag, mamma och Emil gratinerade till en nyårs-tårta, emellan kakbottnarna var det hallon & mango och grattinerade med vaniljgrädde och så skrev vi 13 med hallon ;) Jättegod!! Jag och Emil fick julklappar och jag fick 150 kr och emil 100 och en mössa, jag blev jätteglad för jag gillar att få pengar även fast jag kanske fått lite mycket pengar i år, hehe, men pengar behövs ju alltid ;) Puss&Kram ♥
Halv dåliga iphone-bilder, hehe

Kommentarer
Postat av: Rebecca - Try to be yourself !

Svar: så härligt:) Ja jag övningskör men nu var det ett lite tag sen som jag gjorde det. :) Det är ju inte alltid man hinner. :)

2012-12-31 @ 10:31:21
URL: http://rebeccahnilsson.blogg.se
Postat av: Neha - Foton, Sömnad, Tips & Trix

Vad fin katt:D

2013-01-01 @ 12:25:17
URL: http://nehaexponerar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0