Sova? Nä, inte jag... Tydligen...

Jag gick och la mig vid 10 och har försökt sova, men det går inte... Imorgon ska vi till Emporia och shoppa, som alla andra, så vi ska väll försöka vara där ganska tidigt, därför vill jag sova så jag orkar upp,haha :) Efter ett tag gav jag upp och kollade Siba och Elgiganten för jag är sugen på en Canon digitalkamera för jag är inte lika mycket för foto längre utan vill mer bara ta bra bilder till bloggen, hehe, funderar även på att sälja min systemkamera, om jag nu köper en ny, hihi. Hittade en som verkade bra ;) Men det blir senare till våren i så fall. Nej nu måste jag försöka mig på att sova igen, sååå GOD NATT!! ❤


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0