Tisdag 18 december 2012

Idag började jag ju som sagt 10.55 men var uppe klockan 6.00, inte det roligaste, haha. Åkte till skolan och var där vid 9.00 och då pluggade jag till samhällsprovet som är på torsdag, dagen innan avslutningen... Hade matte i 45 minuter och sen var det slut, nice! ;) Gick med Johanna till stan för hon skulle handla de sista julklapparna och ville ha sällskap, och snäll som jag är följde jag gärna med :D När jag kom hem pluggade jag samhälle och har svarat på massa instuderingsfrågor men är inte klar men jag känner att jag kan det mesta. Sen åt vi och Grattade farfar på födelsedagen :) Nej nu måste jag sova så vi hörs imorgon! ♥
Testade Chai Latte igen men det är inget gott, det är sött och äckligt... blää...
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0