Tjejmiddag!

Igår efter skolan följde Johanna med mig hem och så fixade jag lite här hemma, skalade potatis, fixad mig (jag gjorde, Johanna var färdig) och så dukade vi, gjorde fruktsallad, och mötte Emma och Emmy vid tunnelbanan. Sen gick vi hem och då kom Linda och vi tog en fördrink och jag öppnade pressenter, fick massa fint! Sen åt vi middag, kött och potatisgratäng och till efterrätt blev det fruktsallad med grädde, det var supergott! :D Sen spelade vi Geni och Så Det Kan Låta och skrattade, pratade, flummade osv. Vid 22 gick alla hem och strax efter kom familjen som jag hade kört ut, haha. Det var en riktigt lyckad kväll och jag hade super skoj och det verkade som om alla andra också hade roligt!! ;) Tack för alla fina presenter och den allra finaste, ATT NI KOM!! ♥ 
 
Här får ni en bildbomb från kvällen ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0