Senaste dagarna!

Hejsan!
Såhär är det att nere i vårat gula huset så finns det inte internet och därför har jag inte kunnat blogga dessa dagar för att internet:et finns uppe hos farmor och farfar och har inte orkat ta med datorn dit upp. Så ni vet det att jag lever och blir det ingen uppdatering så är det för attt jag inte har tillgång till internet :) Jag har precis surfat runt och kollat på vad en iPhone 4s kostar på olika ställen, men om erbjudandet på media markt är kvar eller om de har nytt om 3 veckor så ska jag köpa den där :D
 
Det har varit trist väder, blivit översvämningar och spöregnat här och inte varit riktigt varmt så vi har inte kunnat bada eller något :( Men nu är Emmas familj här fast inte Emma hon är i England så igår var vi upp på middag hos dem för det är en speciell sak somhänt men Emma vill nog kanske berätta själv först ;) I tisdags var vi på "Tisdags kul" med dem och lite så. I onsdags drog min familj till Falun och såg Ice Age 4 på bio och den var jätta bra tycker jag :D Idag var jag, pappa, Emil, Jakob och Anders iväg och körde Gokart, så himmla skoj :D 
 
Hoppas ni har en super härlig sommar!
En bild från ovädret

Kommentarer
Postat av: - sandra eriksson Δ

svar: okej :) skåne är så fint!

2012-07-15 @ 19:42:44
URL: http://sandraerikssoon.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0