Årskursens dag!

Hejhej! Igår hade vi bal på våran skola men jag tänkte berätta mer om den sen för vi fixade mig hela dagen typ och sen höll det på till 23.30 så när jag kom hem tog jag bara bort sminket, borstade tänder hoppade i pyjamas osv och så sov jag. 

Idag började vi 10.00 så jag satte klockan på rigning 08.00 så kom jag upp vid kvart över. För jag kom på att jag hade glömt göra mat till idag och jag skulle göra köttbullar, pasta och grönsaksblandning (ärtor, majs och paprika) så det skulle ju ta lite tid. Men när jag kom upp hade pappa redan fixat det till mig, tack pappa! :D 

Jag gick till tunnelbanan där vi skulle mötas 20 i 10 och så mötte jag Yosan halvvägs så vi gick tillsammans dit. Det var så sjukt varmt, typ 23 grader i solen eller något, så det var riktigt skönt! Vi väntade tills alla hade kommit  och så åkte vi till en park som jag inte minns namnet på, typ en vid lilla essingen eller något. Vi åt, körde brännboll (först tjejerna mot killarna och då blev vi tjejer utbrända, haha, snacka om dåliga!), snackade och så, det var jätte trevligt för det var ju sista riktiga dagen vi går tillsammans.

Strax innan 1 plockade vi ihop våra saker och då kände vi att det började regna, hehe, bra tajming där ;) Vi gick till tunnelbanan men så gick alla förbi ingången och in på pressbyrån och då visade det sig att skolan bjöd alla på glass, man fick välja vilken glass man ville så jag tog en tiptop och jätte många tog wish, så det var ju lite lyxigt :) Men i rulltrappan upp här hemma så tappar jag noguaten, det godaste på hela glassen, haha, klantskalle!

Charlottas son tog solero shots och han skulle spara det tills det blev sås, hihi, han var så gullig :) Nu ska jag skriva för er om balen och sen ska jag iväg och köpa present till Niklas och Charlotta och 17.30 ska jag träna i 2 timmar, det var över en vecka sen....



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0