Balen 12/6-2012

Vi hade sjukt kul igår på balen/supén först tog vi kort på oss alla och enskilda sen så minglade vi runt lite och hälsade på gammla lärare, Cissi var där, Ulla, Lollo med flera. Sen åt vi, det blev råstektpotatis, kycklinglår och vinsås och bearnisesås, super gott var det! Sen blev det rast och det var skönt för jag fick ont i rumpan, hehe. Till efterrätt blev det kladdkaka och grädde, kladdkakan var inte var så väldigt god, för mycket kakao smak, haha. Sen blev  det rast och alla gick typ ut och hämtade luft och de som röker fick även röka dära, jag och Linda tog kort med Niklas och sen tog vi kort tillsammans osv, hehe. Efter pausen var det dags för lärarna att göra roliga saker i aulan och alla fick vi oss ett gott skratt, haha :D Sen var det disco, YEY!! Alla klasser hade en egen låt som man dansade till och vi hade "Dansa pausa" och sen var det massa bra musik så jag hoppade och sjöng typ hela kvällen, haha, men jag hade så jävla kul!!! :D Efter ett tag så drog typ alla på efterfest men jag, Linda, Emelie och några till stannade kvar och sen fick lärarna typ tvinga ut oss, haha, vi hade så kul och dansade massor, tillochmed lärarna hängde på då!! :D En super lyckad kväll/natt med bra sällskap, tack allihop! ♥

Kommentarer
Postat av: Micaela

SV: Ja, skolan bjuder på allt! :)

2012-06-13 @ 16:55:06
URL: http://coolamicaela.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0