Sommarlov!! ♥

Hello på er! Sorry för dålig bloggning men från i fredags till söndag var vi ute till havs med segelbåten i spöregnet, det var inte speciellt mysigt bara om man bortser från regnet, hehe. Igår så var jag till mormor och skulle jobba (sommar jobb typ) men så var det inget bra väder så jag umgicks bara med mormor och köpte blommor och lite sånt och kom hem sent och skulle fortsätta packa de så jag hann inte blogga då :(
 
Idag åkte jag och Emil och Niklas upp till Dalarna med tåget som gick 11.44 (intresseklubben anteknar) från sthlm :) Och nu när man är här så kan sommarlovet börja på riktigt, det är sol, varmt och man kan gå utan skor, det är så härligt!! :D När vi kom fram spelade vi lite fotboll och sen plockade jag en bukett till farmor och så var vi ner och kännde på vattnet (iskallt) och hämtade posten, hehe, mycket saker på kort tid, hehe. Kameran är med och hoppas pappa la i överföringssladden så jag kan visa er massa bilder men jag kommer nog inte uppdatera så mycket nu i sommar men något inlägg i veckan för att visa att jag lever, haha. Ni får ha en fortsatt fin sommar så hörs vi väll snart :)
Från grillningen med mina vänner (gammla klass), andra bilder kommer sen ;)

Kommentarer
Postat av: Liborius

tack snälla:D jag mår kanon! du med?

2012-06-19 @ 17:59:33
URL: http://liborius.blogg.se
Postat av: Ebba

Fin blogg du har! :)

2012-06-20 @ 19:13:12
URL: http://ebbabieberboman.blogg.se
Postat av: Ebba

Sv: Tack, allt är bra! själv? :)

Svar: Sv; Vad bra, jag mår också bra :)
Vad gjorde du på midsommar då?
Maja

2012-06-21 @ 18:18:59
URL: http://ebbabieberboman.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0