Sov under bar himmel

Nu ska jag berätta om förra torsdagen så jag ska skriva som om jag skrev det då :)
 
På torsdagen var jag med Emma hela dagen och så kom vi på att vi borde dygna och sa att vi skulle göra det lördag till söndag men så sa min kusin att det var sommarsolståndet i torsdags så vi bestämmde att vi skulle dygna natten till midsommar, "Men då kommer vi ju vara jättetrötta på midsommar..." sa jag och då sa Emma att vi kunde sova under bar himmel, sagt och gjort vi tog med oss kvällsmål, frukost, spel och massa tidningar och skulle cykla till kampingen men valde att stanna på ångbåtsbryggan som är gjord i sten, haha. Lite hårt var det men mysigt, solnedgång på kvällen och massa snack och mys med min syster! :) ♥

Kommentarer
Postat av: Δ Sandra - FOTOBLOGG Δ

svar: åh vad härligt :)
jag ska åka till skåne osv :)

2012-06-29 @ 10:41:58
URL: http://sandraerikssoon.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0