Hejhej träningsvärk!

Började blogga på denhär bloggen för ett tag sen men ville sen inte blogga mer här (haha) men nu har jag ångrat mig och vill byta blogg till en mer personligare och ny :) Hoppas ni kommer gilla denhär bloggen för jag gillar den, även fast jag tyckte om den andra också så är denhär lite mer personlig ;)

Update: Idag var jag i skola och när jag vaknade vid 7 så var det 12 grader ute, så himla härligt och då trodde jag det skulle vara sol och varmt hela dagen så jag satte på mig klänning och så, men icke det blev molnigt och tempraturen gick inte över 15 grader :( Nu är jag hemma och då såg jag att det låg en lapp till mig att jag skulle ringa mamma så det gjorde jag och vi bestämmde en sak :) Ska blogga lite, fixa lite läxor och vid 6 gå och möta mamma.

Kläninng: H&M (tror jag, den är gammal), Leggings: Lindex, Kofta: Cubus

Trackback
RSS 2.0