Kyligare morgon...

Godmorgon solstrålar! Idag är det lite kallare än de senaste dagarna vilket är supertrist :( Det är ju fortfarande sol och ganska varmt men igår vid denhär tiden var det 20 grader idag är det bara 15... Menmen man kan väll gå i shorts i alla fall, hihi. Jag vaknade kvart i 10 och då höll pappa och Emil på att äta frukost och göra sig klara för att åka MC, första gången för Emil :) Jag väntar nu bara på att min sjusovare till mamma ska vakna så vi kan äta frukost och sen dra in till stan för jag behöver verkligen en massa nytt + att vi ska köpa balklänning :D
Sist jag och pappa åkte MC ut till Lidingö och jäklar vad flashigt de bodde, inte helt fel att bo så ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0