Tallunken

Hejhej!
Idag var det ju som sagt tall-lunken och jag sa att ni skulle få mycket uppdatering idag men det blev lite ändrat, hihi. Jag sprang i alla fall 10 varv, 1 mil. Kan ni tänka er..? Att lilla jag skulle springa så mycket? Jag fattar det knappt själv, haha. Det gick på 1.30 och då fick jag gå hem. Det tog mig 30 minuter att gå hem när det egentligen tar 15, hehe, jag var heeelt slut och hade typ druckigt MAX 10 klunkar=inte bra! När jag kom hem duschade jag och hoppade i min onepiece (?) och värmde maten från igår. Drack jätte mycket vatten så jag fick ont i magen och sen gick jag in och la mig för jag såg typ prickar, inte klart, ni kanske fattar. Sov 1,5 timme och då åt jag och fick dricka O'boy till det :) Sen packade jag för vi åker till Dalarna ikväll :D Men typ vid halv 10 så det var tur att jag sov idag på dagen ;)



Kommentarer
Postat av: Bella

fin blogg du har! :)

2012-05-16 @ 17:12:23
URL: http://isah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0