Vamos a ir ahora

Som rubriken lyder för er som kan spanska så åker vi aldeles snart och hämtar mamma på Forsgrenska och sen åker vi direkt till Dalarna. Vi kommer upp typ 1 halv 2 så jag åker i min telletubbie så kan jag bara hoppa i säng när vi kommer upp. Vi ska sova på vinden som är nyfixad :D Det kanske blir bloggning när jag är där men vi får se vilket väder det är osv för Emma och Jakob ska också upp så då blir det att umgås med de masor :) Ha det bra om vi inte hörs och var rädda om varandra så hörs vi när jag kommer hem! ♥

Kommentarer
Postat av: samiiii

Hej!

Jättefin blogg!

Hoppas du har haft en underbar dag!

Kram

2012-05-16 @ 21:22:24
URL: http://samiiramustafai.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0