8 november

Hejhej. Ursäkta för att jag är så dålig på att blogga men jag har typ bloggtorka, haha. Kom gärna med tips osv så jag kan få lite inspiration ;) Idag hade vi svenska och började läsa en valfri bok och då valde jag "Kort kjol" av Christina Wahtdén som verkar bra men den börjar ganska trist, haha! Till lunch blev det pangkaka (Pannkaka) och sen på blocktiden var det röstnings grej mellan alla utskott på ungdomsparlamentet och det gick bra fram till rasten, sen blev det kaos och alla pratade i mun på varandra och inte lyssnade ett skit på vad någon sa... När jag kom hem satte jag på datorn och skulle göra spanska men orkade inte så jag kollade massa bloggar, läste FRIDA och åt godis istället, hehe ;) Hoppas ni haft en bra torsdag så hörs vi imorgon eller senare! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0