Breaking Dawn - Part 2

Igår var ju jag och Emma på Bio och vi såg såklart "Breaking dawn - Part 2" och den var verkligen ASGRYM!! Typ alla mina kompisar har sett den så de hade sagt att den var spännande och inte som man förväntade sig och jag håller verkligen med dem. Vi möttes stax innan 3 i fridhemsplan och åkte vidare till TC och kollade på H&M en snabbis innan vi gick till sergel. Jag köpte en Twilight-meny för jag ville ha den fina koppen, hihi. Ni som följer mig på instagram har sett några bilder men inte alla ;) Men filmen var verkligen jätte bra så den är verkligen värd att se!! Själv tycker jag faktist att det var den bästa filmen i serien, och så är det sorgligt att allt är slut nu.. :( Jag måste typ köpa "Om jag kunde drömma" och läsa serien igen och så ska jag köpa alla filmer när de har kommit ut, haha, typ värsta twilight-fanet nu :D
 
Efter filmen åkte vi hem till Emma där min familj var och så åt vi jättegod middag där, kött och hasselbacks potatis och sallad, bröd och sås. Super gott! Sen gick Emma och jag upp och Emma klotrade lite till på sitt skal och sen tittade vi på "Heartbreak hotel" som var väldigt bra, men jag hade redan sett den, men det var kul ändå, hihi ;) Sen gjorde vi lite andra saker, åt efterrätt och vid 1 på natten åkte vi hem, haha. Men det var en riktigt lyckad lördag!! :D Hade ni en bra lördag?
Tog bilder med kameran också, men de finns typ inte att ladda in i datorn så det fick bli mobilbilder...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0