Engelska - review a television show

Jag sitter på engelskan nu och skriver en reccension (?) om "Pretty Little Liars". Det är ganska svårt men jag ska göra det som ett TV-program och bara skriver ner så jag vet vad jag ska säga osv. Men det är roligt eftersom jag gillar den och den är verkligen en sån man fastnar framför, hehe. Om ni inte har sett den borde ni verkligen göra det! Och ni som har sett den, vad tycker ni om den? Jag ska skriva om vad andra tycker osv så det skulle vara roligt om ni ville hjälpa mig med det, ni behöver inte ha sett så mycket men kanske minst en halv säsong eller liknande. Jag har bara spanska kvar och slutar 15.15. Hoppas ni har en bra måndag så hörs vi senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0