Godmorgon!

Godmorgon på er! Eller det kanske inte går att säga så längre? Aja, jag vaknade vid 11 efter en natt med massa konstiga drömmar. Först en att jag ska gifta mig, men på ett konstigt sätt och var jätte nervös så när jag vaknar från drömmen har jag ont i magen som när man är nervös. Sen drömde jag typ att det var nyår och någon hade satt raketer i en bil så att den sprängdes och sen ett år senare vid något ställe där alla sköt sina raketer och då visade dem det som hänt året innan med bilen och då var det helt plötsligt ett spel typ, och man gick med en kvinna som var gravid, haha. Så sjukt. Sen vaknade jag och var på toa och sen somnade jag om och drömde en till men den minns jag inte. Haha, det var så himla skumt alltihop!
 
Nu ska jag hoppa in i duschen, fixa mig och sen halv 3 ska jag in till stan och möta Emma så ska vi gå och se på bio :D Jag är så taggad, det ska bli jättekul! Efter bion åker vi till henne så kommer resten av min familj dit så ska vi äta där ;) Så jag har en planerad lördag jag, hehe, vad ska ni hitta på?

Bildlänk

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0