Nya blogg.se - 10.35

Godmorgon läsare!
Idag började vi 9.40 så jag fick enwdwdeftrgtrfdes (Johanna i farten, haha) halvtimmes sovmorgon, men det känndes mer som 5 minuter, haha, grymt segt att gå upp när inga stjärnor hänger i fönstrena, ingen snö på backen osv, älskar december och julen! :D Nu sitter jag i alla fall på svenskan och bloggar, haha, jag har läst ut min bok så jag tänkte jag skulle passa på nu då när jag egentligen ska hitta fakta om Liza Marklund, hihi. När jag kom in på blogg.se's startsida så ser jag att dem har gjort om den, väldigt fin men den blev grå och dyster, haha. :) Hoppas ni får en bra torsdag så kanske vi hörs något mer men jag ska på träning ikväll och kommer typ hem direkt när jag ska gå så vi får se... ;) PUSS PÅ ER!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0