Sleepover hos Linda


Igår när jag hade lämnat Emma på tunnelbanan och köpt godis fick jag sms av Linda som undrade ifall jag ville sova hos henne inatt, och det ville jag såklart! :D Jag gick dit till 6 och vi kollade på massa olika, ganska dåliga program på TV och vid 8 åt vi nudlar från en Thai-restaurang och såg på "Så mycket bättre". Det var jätte gott! Sen åt vi godis och efter "Så mycket bättre" kollade vi lite halvt på "Da vinci koden" och runt 12 så stängde vi av och låg och asgarvade åt gamla minnen, haha, vilka ungar vi var!! Vi har verkligen delat mycket, både glada och sorgliga minnen! Imorse vaknade jag 11 och Linda halv 12 och såg på TV medan vi åt jättegod frukost och pratade. Sedan fixade vi oss och vid 1 gick jag hem och fikade med mamma & pappa och lite sånt ;) Det var supermysigt hos Linda och det var superlänge sen vi sågs så det var jätte kul!! :D ♥

Kommentarer
Postat av: Isabelle

Lustigt,du har fotat mitt favorit godis^^:D

Svar: Hehe, vad lustigt! Om man skulle lägga till några sorter till så skulle det vara alla mina favoriter :D
Maja

2012-11-11 @ 21:48:04
URL: http://kandyland.bloggplatsen.se
Postat av: I am Baam ♡ ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ

Låter som om du hade en riktigt trevlig helg :D

Svar: Aa, det hade jag! :D Hade du en bra helg?
Maja

2012-11-12 @ 05:10:15
URL: http://iambaam.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0