Sovmorgon!

Godmorgon! Idag blev det sovmorgon också för mig, det är omprov på spanskan som är första lektionen och de som inte skall göra det behöver inte gå, och sen så har vi engelska men våran lärare ska vara med utbytesstudenterna så vi har ingen engelska heller, då har vi bara matte 1 timme men brukar få sluta lite tidigare, haha, börjar 10.55 och slutar 11.55, nice ;)
 
Nu sitter jag och dricker en smoothie jag gjorde och kollar bloggar. Ska dricka upp drickan nu så ska jag fortsätta fixa mig, mascara, borsta tänder, packa osv :) När jag kommer hem ska jag filma min engelska grej och sen vid 15.30 ska jag ha utvecklingssamtal, woho! Jag älskar utvecklingssamtal och det har jag alltid gjort, men vi får se vad jag tycker nu, hihi ;) 
 
Hoppas ni får en underbar dag allihop så hörs vi senare! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0