10/10 - 12

Hej mina fina!
Hoppas att ni haft en grym dag vilket jag verkligen har haft! Började med att jag mötte Lydia i Fridhemsplan vilket var väldigt kul :D Jag skulle till gympan där vi börjar med att prata och ta det lungt och sen värma upp med jogging. Jag gillar inte att jogga/springa för jag får altid ont i magen... Sen gjorde vi 10 strategiska övningar till bättre springstil och sist men inte minst och det roligaste var fysologiska övningar, hur mycket av en viss sak man klarar, typ hypotes: Jag klarar 20 armhävningar och sen testar man hur många man klarar ;) Blev att kasta i sig lunchen på 7 minuter, haha. Våra datorer skulle in på uppdatering så vi fick sluta tidigare från samhälle och slapp mentorstid :D 
 
Gympan, fysologiska grejen
 
Jag gick med Cecilia och Johanna till Donken och jag tog en McFlurry twix som var himelskt god!! Efter ett tag gick Cissi med sin kille någonstans och jag och Johanna fortsatte till 7-eleven där hennes syrra jobbar :) Det var jätte roligt att träffa henne och hon var supersnäll, så där satt vi i någon timme, hehe. Sen gick vi tillsammans till T-centralen och jag åkte hem och hon träffade Jacob :)
 
McFlurry med twix, den är allt värd sina 21 kronor!
 
At 7-eleven
 
Jätte rolig dag och nu om 2 timmar ska jag träna spinning och innan det ska jag hinna skriva på min motion, äta upp mitt mellis och hinna springa iväg till gymmet till klockan 7. Får se hur det går, haha, hörs kanske ikväll, kanske inte men ni får ha en bra kväll :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0