Puls intervall

Imorse satte jag på Wallander-Brandvägg till frukosten, och den var i 2 delar så den höll på i typ 3 timmar, hehe. Men den var otroligt spännande och det var tur att mamma kom upp nästan när jag startat filmen för det blev ganska obehagligt, ni vet de går in i en lägenhet och så är någon där inne eller liknande... Nu har jag skrivit lite på min NO analys-näringsvävs grej som ska in på fredag, men är nästan klar känns det som men vet inte riktigt, haha. Oj, tiden rinner iväg, nu ska jag hoppa i träningskläder och gå och köra gympa, som nu heter puls intervall, hehe. Har ni haft en skön söndag hittils?
 

Kommentarer
Postat av: ▲ ALICE

Vad sugen jag blev på banan helt plötsligt haha! :D

Svar: Haha, banan är gott! ;) Men jaag tycker att dem ska vara lite gröna eller precis gula inte med svarta prickar, då är dom rutna enligt mig, haha, hur vill du ha din banan? :)
Maja

2012-10-07 @ 19:26:47
URL: http://humle.blogg.se
Postat av: Vivvi

muums :))

Svar: Mmm, men den ska vara nästan grön för att jag ska gilla den, haha :P
Maja

2012-10-07 @ 22:53:05
URL: http://vivvifoto.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0