Freeeeeedaaaaaag!!!!!

Äntligen är det fredag!! Den här veckan har iof gått rätt fort och jag älskar att gå till skolan, det är så kul att träffa alla härliga människor (bara hälften, tyvärr) osv. Har inte gillat grundskolan i alla fall inte halva 8 och 9 men nu älskar jag det, haha :D Det ända jobbiga är att ta sig upp på morgonen, hehe, men det är alltid jobbigt vad som än händer på dagen, haha, om man inte ska utomlands till exempel, haha, då studsar man upp ur sängen :P Vi fick tacos i skolan idag men det var mer som köttfärssås och så var det lång kö och kort rast... :( När jag kom hem damsög jag hela lägenheten och gjorde klart svenska grej och skickade in lite grejer som ska in nästa vecka men som jag är klar med och nu tänkte jag rensa min garderob och efter det blir det några avsnitt med PLL ;) Har ni haft en bra dag? Vad har ni gjort? ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0