Nada español hoy

Hellu!
Idag började vi 10.50 men jag åkte till skolan vid 9.30 för städerskan kom och jag orkade inte vara hemma då för man känner sig bara ivägen, hehe. Så jag åkte till skolan och satt där med datorn i 50 minuter och fixade lite, men internet är kast där så det gick inte att komma in på internet, eller det tog föööör lång tid, haha. Men jag satt och roterade bilder för det måste man typ göra i ett redigeringsprogram vilket är ganska drygt, hehe, men det roade jag mig med och sen började vi innan jag blev klar...
 
Sen slutade vi 14.05 för spanskan blev inställd för läraren var sjuk och vi fick ingen vikarie ;) Så jag, Johanna och Cecilia gick till bokhandeln för Cissi skulle köpa kort och sen gick jag och Johanna in till stan och på vägen kollade vi i massa blosteraffärer för hon skulle ha rosor för hon och hennes pojkvän firar 1 år idag!! GRATTIS :D ♥
 
Sen åkte jag hem och pluggade lite och nu har jag precis ätit middag och ska nu kolla några bloggar och sen se sista avsnittet av "Pretty Little Liars" säsong 1 :D Och så blir det att hoppa i säng tidigt för jag är förkyld och jag måste läsa osv ;) Har ni haft en bra dag?

Kommentarer
Postat av: Shiki

Hihi! Tack! :3

2012-09-25 @ 08:37:26
URL: http://hungerspel.blogg.no

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0