Härliga onsdag

Åh, den här dagen är så skön. Har ingen idrott för läraren är på läger och på engelskan har vi bara en redovisning. Vi är i fem grupper med fem personer i varje grupp. Jag börjar 12.25 och slutar runt 13.00, nice!

Bloggade väldigt dåligt igår men jag hade läxor att göra och på kvällen sen kollade vi på film, mer om det i ett annat inlägg, hihi. Nu är jag i allafall nästan klar med "Simon och Ekarna", typ 4 kapitel kvar!

Hoppas ni får en awesome dag, med sol och allt, får se om jag kanske använder skinnjackan idag ;) Ni får en bild på mig här från igår:


Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag följer dig nu! Följer du mig? :)

2013-04-03 @ 10:18:38
Postat av: Emma

Jag följer dig nu! Följer du mig? :)

2013-04-03 @ 10:19:03
URL: http://prettiestfashion.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0