Lillsöndag

Usch vad dålig jag blivit på att uppdatera, lite bloggtorka typ, hehe, men jag kommer nog tillbaka på banan snart ;)

På blocktiden gjorde vi matte, lite klurigare istället för bara boken men det var lite jobbigt, haha. När jag kom hem åt jag mellanmål och letade upp massa svar på idrotts frågor för vi har prov på onsdag men det gick sådär, då frågade jag en bloggerska om hjälp på dem jag inte hittade, en träningsbloggerska jag känner, nu är det bara hoppas på svar ;)

Åt nyss middag, korv potatismos och rivna morötter, precis så gör farmor :) Ligger i sängen nu med Sessan bredvid mig men ska hoppa in i duschen och sen läsa FRIDA eller bloggar, har inte bestämt, haha. Har ni haft en bra lillsöndag?


Kommentarer
Postat av: molz

vad hittar du på? :D

2013-02-07 @ 19:23:47
URL: http://molz.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0