Lördag

Min lillebror har blivit sjuk så vi kan inte åka till farmor & farfar idag och sen imorgon till Klövsjö, så då blev jag jätte besviken för jag hade verkligen sett fram emot att få komma bort och glömma verkligheten i skolan och få göra något jag gillar, att åka skidor! Men vi åker nog direkt imorgonbitti istället. Så åkte jag och mamma och köpte massa mys till ikväll, chips, dip, godis och köpte wienerbröd. Fikade nyss med wienerbröden, mysigt och gott! Resten tar vi till melodifestivalen ;) Vad har ni haft för er idag? ❤


Kommentarer
Postat av: Madeliene - flickan som kämpar varje dag! ♥†

sv: hihih! :D gör du så, så följer jag dig tillbaka! :)

2013-02-23 @ 18:25:45
URL: http://madeliene.blo.gg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0