Me duele la garganta

Hejhej!
Nyss hemkommen från skolan, åkte med Regbe för hon skulle åt samma håll, det var trevligt :D Förlåt att jag bloggat ganska dålit igår och idag men igår hade jag huvudvärk och försökte plugga, så jag orkade inte, men två inlägg blev det i alla fall, värre dagar finns ;) Skolan gick bra idag, historia och samhälle, men jag har haft ont i halsen inatt och hela dagen, men gick över lite när jag åt fil & flingor imorse. Så jag har gjort mellis med stor kopp te och baguet, mumms! Nu måste jag göra klart historian, svara på en blankett från Transport Styrelsen och sen får vi se, hehe ;) Ska i alla fall inte träna idag, får se hur det blir imorgon men tror jag skippar det så jag håller mig frisk! Hur har er dag varit? ♥

Kommentarer
Postat av: molz

sv: vi ska äta kebabtårta och kolla på mello med våra familjer ikväll! :)
va gärna med i helgens awesome! :)

2013-02-01 @ 15:19:00
URL: http://molz.blogg.se
Postat av: molz

sv: kul att du är med! :) vi hör av oss när vinnaren är dragen, haft en bra dag?:)

2013-02-01 @ 15:24:44
URL: http://molz.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0