Melodifestivalen 2013

Igår var mamma iväg och träffade Måns Herngren (regissören till Allt flyter) på en träff med massa andra konstsimmare från hennes grupp och från herr laget :D Coolt! Pappa är i London och kollar på fotboll så jag och lillebror blev själva igårkväll och det var supermysigt! Vi köpte pizza som vi åt hemma och sen blandade vi det godiset jag har och han har så slapp vi köpa något ;) Kollade sedan på Melodifestivalen som startade igår, det var väldigt roligt och mysigt, tyvärr gjorde SVT några failar i omröstningen men man hoppas ju att dem fixar det till ESC, haha. GRATTIS till David och Yohio som gick direkt till final :D Jag var inte så förtjust i någon men jag tyckte finalisterna var bra men jag ville att "Gosa" skulle gå vidare till andra chansen, men icke det! Sen filmade vi massor och dansade Gagnam style och Macarena, haha, funny!
 
Imorse vaknade jag lite innan 9 och kunde inte somna om så jag fixade så jag låg i sängen och kollade på PLL och hade Sessan under täcket, mys! Han se 1,5 avsnitt innan frukost och sen kollade jag klart på sista avsnittet och sen kollade vi på Hot Shots, haha, den måste ni se, så sjuk och roligt film :D Har skickat in mitt hemprov och ska kolla lite bloggar och sen kolla mer PLL, innan den här helgen var det ett tag sen men nu är jag helt beroende ;) Kollar ni någon serie, i så fall vilken?

Kommentarer
Postat av: FlizanLizan

Hejsan

Äru sugen på en ny design så kostar bara mina designers 75 - 150 kr :P

2013-02-03 @ 16:18:28
URL: http://flizanlizan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0