Ny fin jacka!

Igår var jag och mamma och kollade på jackor men ingen passade till mig för dem hade inte snölås så jag dissade jackan direkt om den inte hade snölås och kollade inte ens om den var fin, hehe. Så det blev ingen jacka trots att vi åkte till Nightmar, Stadium, Inter sport, XXL och Dechatlon men inget var bra nog... eftersom det inte var snölås! Så idag gjorde vi ett nytt försök att hitta en jacka så innan jag och pappa åkte bestämde jag mig att BARA kolla om jackan är snygg och skön och inte bry mig om snölåset. Vi åkte till Stadium och hittade en snygg på direkten och när jag testade den, snölås! Och den var jätte skön och fin och riktigt bra skidjacka så den tog vi :D Den hade till och med snölås som jag ville ha så det var ju perfekt!  Jag är sååå nöjd! ♥

Kommentarer
Postat av: Malva Nyström

- jaa, vilken är din favorit? (:
vad görs?

2013-02-18 @ 15:57:27
URL: http://mkdn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0