Sune i Grekland

Igår var nog en av dem bästa Valentines day jag har haft, det var så himla mysigt! Först träffades vi och åt middag, kycklingnudlar till mig och sushi till Emma, mumms! Sprang in en snabbis på en affär och sen var vi in och köpte godis på bion och sen in i rätt salong. Filmen var jätte bra och rolig, verkligen en familje-komedi, den rekommenderar jag ;) På vägen hem var det en läskig tant i tunnelbanan som följde efter oss så vi blev jätte rädda.. Men det gick bra i alla fall :) Tack för den mysiga kvällen bästa Emma, jag ❤ dig!


Kommentarer
Postat av: em

Bästa valentine, jätte kul förutom jesustanten då ;) <33

Svar: Jaa, henne bortser vi ífrån och hoppas att vi aldrig mer träffar henne ;) Annars var det bästa <3
Maja

2013-02-15 @ 15:25:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0