Tandläkaren

Hey! Imorse var jag hos tandläkaren klockan 9 så jag var tvungen att gå upp 7.30 när jag hade kunnat sova till 10, typiskt... Hade fina tänder i alla fall och det såg bra ut, fick till och med en tandborste ;) Var hemma i 1,5 timmar innan jag åkte till skolan och mötte några vänner och åt lunch.

Matteprovet gick nog ganska bra, kändes okej i alla fall, hihi :) Som vanligt på prov så satt jag kvar längst, haha, "the typical Maja". Hade omprov på spanskan men som jag inte behövde göra så jag fick sluta, yeey! Inte fel att börja 12.25 och sluta 13.50 ;)

När jag kom hem pluggade jag på glosorna i spanska som jag kan hyfsat nu i alla fall, hoppas det är ett litet muntligt förhör, hehe. Kollade ett avsnitt "Pretty Little Liars" också innan jag gick och tränade :) Har duschat och ätit middag nu (pannkakor med nutella, grädde & bannan, yummy!) så jag ska lägga mig och läsa och sova!

Btw så måste jag verkligen skärpa mig med bloggandet, detta kan ju inte fortsätta, måste även bli bättre på att ta kort, idag har jag bara en bild till er tyvärr. Skriv vad ni vill ha så ska jag försöka fixa det till er! ;)

Har er start på veckan varit bra? ❤


Kommentarer
Postat av: Shiki

Vet inte om du redan visste det, men Pretty little Liars är ju basserade på böckerna, har inte hittat dem än i en bok affär dock..

2013-02-18 @ 21:00:47
URL: http://puggline.blogg.se
Postat av: Madeliene - Flickan som kämpar mot sin Socialfobi. ♥

sv: nej det gör jag inte! :) kram

2013-02-18 @ 21:45:24
URL: http://sheiscraazy.blogg.se
Postat av: Olivia Gonzalez ♥

- Det är ostfralla ;)

Jag bor i Örebro, du själv ? :)

2013-02-18 @ 22:35:56
URL: http://byoliviaz.blogg.se/
Postat av: Rebecca - Try to be yourself !

Härligt att inte vara i skolan så länge ;) Vilket avsnitt i pll är du på? :)

Svar: Kan förstå det^^ Men precis, så snabbt man drömmer om stranden så känns det helt underbart. Tro du att förhållandet mellan danny och molly kommer hålla länge?:)

Men exakt , det är ibland svårt att få bra kort på smink men jag hade inte tid att ta fram systemkameran så det fick bli mobilen istället. Där lyckades jag få fina bilder. :D

Oj, där ser man. Jag älskar att läsa på stranden, man får också en annan känsla till skillnad från resten av året. Författaren heter cathy hopkins och louise Rennison . Böckerna jag läste var sjukt bra och var en serie på 8-10 böcker^^

Oj, hur kommer det sig att du gillar rött så mycket i ätbara saker?:) Stackare, jag minns också att engelska var jobbig. Min mattelärare har även sagt att matte 1b och alla dom andra är mycket svårare än dom böckerna som vi har. Men du kommer säkert att klara alla dm ämnena.
Nej, tyvärr det är nog mandelmassan jag inte tycker om^^ Nämen oj, varför är semla det bästa sm finns?:)

Både jag och min pojkvän gå på bäckadal fast inte samma linje. Skol-if är en idrottsförening och där samlar vi in pengar och lite sånt. Ah, lite krävande är det att hamna där:) Jag försöker hamna där så ofta jag kan fast skolan kan komma ikläm någon gång.:) Ah, det lät lite läskigt. Var nära på att få det också men en gång bara försvann det så hörde jag bra igen:)

Ah, det är ju bra också. Ju mer man tränar desto gladare blir man^^ Jaha, vill också ha så tjockt hår som dig^^ Men ändå, at hår tycker jag du ska satsa på :D

Det gör jag också. Eva rydberg är bäst :D Nej det har jag inte, är den teatern bra?:)

2013-02-19 @ 07:29:16
URL: http://rebeccahnilsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0