7 januari

¡Hola mis amigos!
Idag var första skoldagen för 2013 och den var väll okej, tycker skolan är så himla jobbig och jag har ett par lärare som jag inte alls tycker om, som jag det typ knyter sig i magen när jag tänker på för att de är så jobbiga... Innan lovet kom en tjej och testade att vara med i våran klass för att se om hon ska börja här och det skulle hon för idag kom hon, det var väldigt roligt :D Idag hade vi ena av dem lärarna. Blev köttbullar och potatis till lunch i alla fall och så hade vi matte, engelska och ingen spanska för våran lärare var bortrest :D Aja, nu ska jag typ spela lite sims och kanske installera lyx & design, får se ;)
Idag hade jag på mig detta: Tröja; JC/ Kofta; En kompis/ Jeans; Lager 157

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0