Inbakad fläta

Kofta: Gina tricot ¦ Tröja: Gina tricot ¦ Jeans: Lager 157 ¦ Fläta: Mamma :D

Kommentarer
Postat av: Rebecca - Try to be yourself !

Vilken fin fläta. :D

Svar: Jag med, rosa är så fint! :D Jag har galaxy S3 mini. :D
Jag valde den rosa skalet/fodralet och jag köpte den igår. Blev verkligen super fint på min mobil. :D

Det är lätt att man gör det när man är singel. Men din dröm kille lät toppen. :D Min kille jag har nu är precis sån du beskrev + lite till. :D Jag har verkligen hittat min kille^^

Ohja, det har vi. :D Jag fikar jätteofta och speciellt med min kille men ibland blir det själv också eftersom jag vill lyxa upp mitt pluggande. :D Fikar du ofta med vänner och så?:) Det bruka bli kladdkaka, cheeskake (av olika smaker, blåbär,hallon och vanilj), muffins och sen bruka det bli daimtårta. Vad bruka det bli för dig?:)

2013-01-29 @ 13:26:10
URL: http://rebeccahnilsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0