Måndag 14 januari 2013

Hej på er! Idag hade vi bara två lektioner, matte och spanska, det var ganska skönt :) Jag satt kvar en stund på spanskan som var sista lektionen och gjorde klart diagnosen som vi fick och då var jag själv så jag fick extra mycket hjälp ;) På vägen hem köpte jag en varm choklad på 7eleven för jag frös om händerna och hade ont i halsen, mumms! Om en timme ska jag träna, så jag tänkte bara upptadera er och kolla lite bloggar och sen fixa mig för gympa :D Har eran måndag varit bra?
(Ignorera min snygga tummnagel!!)

Kommentarer
Postat av: Rebecca - Try to be yourself !

Vilken härlig måndag förutom att man har frysit om händerna idag.^^

Svar: Vad handlar filmen på tv 4 Leo Gaut om?:) Ohja, kan knappt bära mig till avsnittet nu på onsdag.:D

Just det ja^^ Nästan så jag känner för att börja spela igen. :D Sims är både roligt och lite jobbigt när det kommer till att laga mat,sova och alla dessa behov. Nyss var dom gröna och nu är de nere vid det röda. Tillslut dör dom ju.^^ De är väl det värsta med sims men det är roligt att ta hand om dom:D

2013-01-14 @ 17:49:02
URL: http://rebeccahnilsson.blogg.se
Postat av: Michelle Osein

skönt med bara två lektioner :)

2013-01-14 @ 20:24:56
URL: http://michelleosein.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0