Nyårsafton

Hejsan!
Förlåt att jag inte bloggade något igår men jag han inte, hehe. Jag var först med Emmy en stund på dagen och sen var jag hem och bytte till finkläder och så åkte jag och min familj till kompisar på Söder :) Vi fick jättegod hemmagjord skagenröra på toast till förrätt och sen var vi 4 barn ut och körde tomtebloss och sen in och kollade på "New years eve" och sen blev det middag: Supergott kött för pappan jobbar med kött så han valde ut det finaste köttet och kan tillaga det bra, med potatisgratäng, sallad och sås, suuupergott, en perfekt nyårsmiddag!!! ;) Sen minns jag inte vad vi gjorde, Jennifer gjorde i allla fall kladdkaksmuffins som vi åt till efterrätt, jätte goda!! Hon älskar att baka och är jätte duktig på det :D Halv 12 gick vi ut och tände brasa, kolla fyrverkerier och hade tomtebloss! På tolvslaget drack vi champane, sa gott nytt år, hade tomtebloss och kollade på alla fyrverkerier, super mysigt! Sen gick vi in och bara pratade och hade det trevligt! ;)

Kommentarer
Postat av: Rebecca - Try to be yourself !

Svar: Ohja. :) Har du några nyårslöften?:)

2013-01-01 @ 23:29:21
URL: http://rebeccahnilsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0