På rehabiliteringshemmet

Idag åkte jag och mamma till mormor som ligger på rehabiliteringshem just nu för hon halkade och bröt knät typ, så hon får inte stödja på foten och måste få hjälp i början och sjukgymnastik och nu verkade hon må bättre :D Hon ville låna mjukisbyxor av mamma men då köpte vi med oss mjukiskläder, t-shirtar, strumpor, trosor som hon kan byta till så känner hon sig kanske lite bättre med nya kläder, hihi. Köpte även lypsyl och bodyscrub (vi trode det var bodylotion, haha, och det var det hon ville ha). Så hon fick tidiga födelsedagspresenter ;) Köpte också med oss årets första semla som vi fikade med, mumma!
 
Nej nu måste jag hoppa in i duschen för om en timme kommer våra grannar upp på middag, lutfisk och kött, mumms! Hoppas ni har haft en bra lördag och får en fin kväll. Tror inte jag uppdaterar er mer idag men kolla instagram (lillmaja) så kan ni hålla koll på mig ;) Puss&Kram

Kommentarer
Postat av: Neha - Foton, Sömnad, Tips & Trix

Mums:D

Japp det har jag, alla förutom en.

2013-01-12 @ 17:53:56
URL: http://nehaexponerar.blogg.se/
Postat av: Liborius

åh vad gott med semla:D

2013-01-12 @ 18:08:01
URL: http://liborius.blogg.se
Postat av: Rebecca - Try to be yourself !

Svar: Ah, det blir dubbelt så värre i 3b sen, tycker iallafall jag^^ Vad tycker du om pretty little liars så här långt?:) Ja, kanske det.

Jag gjorde samma sak som du i sims. Ja det roliga försvinner i det hela. Men man ville heller inte att simsens skulle dö^^ Vad bra att det är roligt, men har du som en familj eller sköter du om en sims än så länge?:)

2013-01-12 @ 20:50:41
URL: http://rebeccahnilsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0