Resursdag

Godmorgon!
Idag har vi resursdag vilket innebär att om man missat något moment i en kurs så får man chans att fixa det idag och vi som har gjort allt får en ledig dag som belöning :) Man kan också åka till skolan om man vill ha hjälp med något ämne eftersom alla lärare är där, men jag har fixat allt och behöver ingen hjälp så jag tog sovmorgon och en hemma-dag, mys! ♥
 
Vad händer idag då? Ska nog plugga lite, spanska bland annat för på tisdag är det prov och sen så ska jag kanske skriva lite på min engelska "short story" för jag vet inte när den ska vara klar och vill inte sitta sista dagarna med den... Sen vid fyra ska jag träffa Linda i centrum och fixa lite grejer, ska köpa några saker tror jag ;)
 
Hoppas ni alla får en mysig dag i det mysiga vädret! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0