EGO med kusinvitamin

Förlåt för att jag inte bloggat idag men har gjort ganska mycket, hehe. Tänkte i alla fall berätta om igår när jag var på bio med Åsa :)
 
Igår åkte jag in till stan kvart över 4 och mötte min kusin Åsa. Vi gick först och köpte biljetter och det var tur eftersom det var många som var uppbokade. Vi gick runt i lite affärer och när det var ca 40 minuter kvar gick vi till Coop Centralen för att köpa godis och dricka, jag hade aldrig varit där och Åsa bara vart in en snabbis så det var roligt, hehe ;) Vi kom ganska lång tid innan vi började så vi han gå på toa och hitta salongen och sätta oss skönt i lugn och ro + att jag hann instagramma och facebooka, haha. Vi satt och pratade och skrattade länge innan reklamen började. Filmen var jätte bra, lite sorglig (mer känslosam kanske) och jätte rolig. Det är en komedi skulle jag säga för det var många roliga scener. Jag rekomenderar den verkligen!! Det var jätte roligt att träffas för det var huuur länge sen som hellst :)

Kommentarer
Postat av: ♫♪ sandra T

åh den filmen är bra!

2013-03-16 @ 17:56:54
URL: http://www.sandramusic.blogg.se
Postat av: Sarah

Åhh vad gott! Kolla gärna in blogg,skulle bli jätte glad! :) Kram

2013-03-17 @ 01:37:11
URL: http://yolt.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0