FunnyBunny

Vid halv 4 kom Linda över och vi snackade massa om saker som har hänt och så skratttade vi också jätte mycket, haha. Shit, vad jag älskar den tjejen min fina syster/bästavän ♥ Nu har hon gått och jag har precis ätit middag, köttbullar o köttbiffar med ris, rester helt enkelt, hehe. Fick aldrig något gjort på min Mocambique uppsats så jag ska försöka nu men NE funkar bara i skolan och jag orkar inte googla... Jaja, hoppas ni haft en bra dag och att den fortsätter lika bra tills den är slut :D

Kommentarer
Postat av: Rob

Sv; jo skoltrött kan man allt va..
Skolan va de ett tag sen man gick i ;) hehe

2013-03-12 @ 17:44:10
URL: http://www.fitnessrob.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0