Godmorgon!

Imorse vaknade jag typ halv 9 men gick inte upp förrän tjugo över, hehe. Jag tycker det är skönt att jag börjar vakna ganska tidigt på helger för det är skönare att äta frukost på morgonen än att äta frukost vid lunchtid, haha. Och så får man ju ut mer av dagen! Har precis ätit frukost och ska öva på spanska-glosor och sen se PLL och duscha, får se i vilken ordning, haha. Senare kanske jag ska gå och köpa godis med Linda och sen sova hos henne med Sara också, ska bli supermysigt att se mello finalen med dem + Lindas föräldrar! Vad har ni för planer för den här härliga dagen? 

Kommentarer
Postat av: Sofie

SV: Åh men tack :D Eller hur, visst är dom galet snygga?? Jag har en hund och en sköldpadda hihi. Skulle gärna haft ett zoo hemma om jag kunde ;)

2013-03-09 @ 10:59:53
URL: http://themusicneverstops.blogg.se
Postat av: Jeanette

sv: Ja, det är ganska mycket just nu :/ Hoppas på att det snart lugnar sig med läxor.

Det kan jag förstå :)

2013-03-09 @ 12:04:12
URL: http://kerosene.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0